Heldere kernopdracht in vernieuwingstraject
In een veranderende markt wil een ingenieursbureau zich blijven ontwikkelen. De adviseur marketing & communicatie wil bouwen aan haar overtuigings- en advieskracht. Ze neemt nu deel aan de kopgroep van een vernieuwingstraject. Daarnaast heeft ze behoefte aan een inhoudelijke sparringpartner, bijvoorbeeld voor haar rol als pijlerregisseur. Ze ontbeert een strategisch vakmatig kader.In een veranderende markt wil een ingenieursbureau zich blijven ontwikkelen. De adviseur marketing & communicatie wil bouwen aan haar overtuigings- en advieskracht. Ze neemt nu deel aan de kopgroep van een vernieuwingstraject. Daarnaast heeft ze behoefte aan een inhoudelijke sparringpartner, bijvoorbeeld voor haar rol als pijlerregisseur. Ze ontbeert een strategisch vakmatig kader.
Inzet voor communicatiekracht
- Deskresearch van aangeleverde documenten;
- 1op1-sessies Strategisch Communicatie Frame;
- Uitwerkingen, met vaststellen gaps en dilemma’s en feedbackrondes;
- Voorbereiden interne toetsing en raadpleging;
- Inhoudelijke verdieping op haalbaarheid, wenselijkheid, nodige ontwikkeling in of voor de marketing-communicatiediscipline;
- Vaststellen communicatiekader, inclusief voorziene (persoonlijke) ontwikkeling in komende jaren.
“Christel neemt niet snel genoegen met een antwoord. Ze vraagt door en geeft terug wat ze ziet. Daardoor kom je echt tot de kern. Als sparringpartner kon ik alles met haar bespreken. Ze heeft brede kennis van het vak. Zo leidde mijn samenwerking met Christel tot scherpte in onze communicatiestrategie.”
Sandra, adviseur marketing & communicatie
Opbrengst
Zekerheid over de marketingcommunicatie-kernopdracht en -meerwaarde. Omarming van de ideale plek where the magic happens. Zicht op effectieve dienstverleningsvisie die organisatiedoelen realiseert.
Relevant marketing-communicatiekader
- Visie op rollen en meerwaarde
- Heldere ambitie
- Scherpe positie in vernieuwingstraject