Aansprekende voorbeelden
Van ‘Positionering en merkessentie’ tot ‘Business in Duurzaamheid’. En van een ‘Internal branding/kernwaardentraject’ tot ‘Werkconferenties’. Voor uitlopende klanten in de profit en non profit sector. Zoals Rabobank, Vredesorganisatie PAX en Avans Hogeschool. Een kleine greep uit de activiteiten van de afgelopen jaren:
Herijking kernopdracht team Marketing, Communicatie & Fondsenwerving
‘Herijking kernopdracht team Marketing, Communicatie & Fondsenwerving’ . Strategie-ontwikkeling door positionering en teamsessies met het Strategisch Communicatie Frame.
Lees verderInvulling communicatiefunctie bij een organisatieverandering
Professioneel, betrokken en creatief de communicatiefunctie in een projectteam vervullen.
Lees verderWorkshop ‘Werken met kernwaarden’
Tijd om op een teamochtend de nodige vertaalslag te maken van ‘strategie’ naar de praktijk.
Lees verderHet verduurzamen van AVANS Hogeschool
Drie studie-ochtenden waarin docententeams duurzaamheid met ISO 26000 vertalen naar de onderwijspraktijk.
Lees verderRebranding en nieuw elan
Vredesorganisatie IKV Pax Christi doet naams- en huisstijlverandering en gaat over naar ‘PAX’.
Lees verderInternal branding – verankering & verbinding
Zeven directies onderzoeken coöperatievorming en oriënteren zich op een kernwaardenexpeditie. Een boardroomsessie verheldert.
Lees verderOpschudden mvo bij ESG / Wageningen UR
Het coördinatorenteam zoekt naar nieuwe energie en handvatten om met collega’s MVO in het dagelijkse werk te integreren en kansen te verzilveren.
Lees verder