Spring naar content

Met negen drijfveren bouwen aan vertrouwen

Afbeelding vlog het Merk Mens over drijfveren voor vertrouwen

Je communiceert om een snaar te raken. Om zaken in beweging te brengen. Om mensen in actie te krijgen. Om mensen te verbinden. Dat lukt het beste als er sprake is van vertrouwen. Maar hoe werk je als communicatieprofessional aan vertrouwen?

In zijn boek ‘het Merk Mens’ neemt Fons van Dyck ons mee in zijn overwegingen over de drijfveren van de 21e eeuw. Hij beschrijft negen drijfveren van mensen die van belang zijn als je vertrouwen centraal stelt. Startend bij drie factoren die een angstcultuur kenmerken, tekent hij een slingerbeweging naar IPower, Immaterieel & Inclusief. Interessante materie, omdat die linkt aan de spannende maatschappelijke tijden waarin we leven. Zijn beschrijvingen bieden handvatten om met effectieve communicatiestrategieën aan de slag te gaan.

 

 

Klik hier om een reactie achter te laten

Laat een reactie achter





Inspiratie in je mailbox

Ik stuur regelmatig e-mailberichten bij nieuwe blogs en vlogs. Wil je die ontvangen? Meld je dan aan.

Alle blogs en vlogs

Verbeter digitaal samenwerken

22 juni 2020 |

Wil je digitaal samenwerken verbeteren? Drie tips voor een sprong in teamwork en verhoogde betrokkenheid.

Lees verder

Breng energie in videovergaderen

19 mei 2020 |

Meer energie bij videovergaderen nodig? Ontwerp je meeting, zet zintuigen aan en creëer verbinding.

Lees verder

Online vergaderen verbeteren?

14 april 2020 |

Online vergaderen verbeteren? Lees 6 tips voor effectiever videobellen.

Lees verder