Spring naar content

Visie is stap ‘1’ in strategievorming

Afbeelding vlog Visie en strategievorming

Communicatiemanagers en- professionals kennen een breed spectrum aan rolopvattingen. Dit concludeerde ik zelf ook na een inventarisatie onder 50 professionals aan het begin van dit jaar. Eens te meer een reden om bij strategietrajecten te starten bij ieders visie op de rol en bijdrage van communicatie. Of bij ieders visie op de functie van communicatie voor de organisatie.

Het verschijnen van de 4e druk van Het Strategisch Communicatie Frame (Betteke van Ruler & Frank Körver) onderstreept de noodzaak van dit gesprek nog weer eens. Visie is daarin bouwsteen nummer 1. En het boek biedt natuurlijk diverse handvatten om in de praktijk aan de slag te gaan!

Mijn eigen bijdrage aan dit boek zijn ‘7 tips en tricks uit de facilitatiepraktijk’. Het e-book ‘Het Strategisch Communicatie Frame in actie’ met de gebruikservaringen van alle 25 professionals is hier gratis te downloaden.

 

 

Klik hier om een reactie achter te laten

Laat een reactie achter





Inspiratie in je mailbox

Ik stuur regelmatig e-mailberichten bij nieuwe inspiratie. Wil je die ontvangen? Meld je dan aan.

Alle inspiratie

Faciliteren van hybride meetings

Wil je hybride meetings zó faciliteren dat goed contact mogelijk is? Hierbij een 4-punten overzicht van succesfactoren.

Lees verder

Verbeter digitaal samenwerken

Wil je digitaal samenwerken verbeteren? Drie tips voor een sprong in teamwork en verhoogde betrokkenheid.

Lees verder

Breng energie in videovergaderen

Meer energie bij videovergaderen nodig? Ontwerp je meeting, zet zintuigen aan en creëer verbinding.

Lees verder