3 reacties

  1. Frederique op 15 februari 2017 om 13:11

    Dag Christel, wat een helder verhaal, in een paar minuten krijgen we de essentie van het boek te horen, super! Relevant onderwerp. Het boek vind ik wat chaotisch dus fijn dat jij de rode draad aangeeft. Smaakt naar meer. Groet, Frederique

    • christel Berkhout op 13 september 2017 om 13:14

      Ha Frederique, dank voor je reactie en compliment. Het is inderdaad zo dat ‘de Gespreksfluisteraar’ boordevol informatie, tips en tools zit. En dan ik heb het maar bij twee inzichten gelaten ! Sowieso is het goed om je als communicatieprofessional te realiseren welke rol je het beste past: coach/trainer op individueel handelen in gesprekken, faciliteren/modereren op interactie tussen mensen of koersduider/adviseur op het belang van gesprekken. De verschillende onderdelen in het boek sluiten daarbij aan. Succes! Christel

  2. […] om te gaan overbruggen. Om op metaniveau boven het gesprek te gaan hangen en bijvoorbeeld ieders behoefte, beleving en belang van het gesprek te benoemen. Dan pas komt op tafel te liggen waar het in het betreffende gesprek […]

Laat een reactie achter





Inspiratie in je mailbox

Ik stuur regelmatig e-mailberichten bij nieuwe blogs en vlogs. Wil je die ontvangen? Meld je dan aan.

Alle blogs en vlogs

Pak je podium!

22 november 2018 | 0 reacties

Wil je presentaties verbeteren? Pas dan 7 fases van ‘Hooggeëerd publiek’ toe.

Lees verder

Verhoog betrokkenheid van collega’s

8 oktober 2018 | 2 reacties

In veranderprocessen wil je betrokkenheid van collega’s verhogen: ontdek, ontwikkel en organiseer!

Lees verder

Naar gezamenlijke waardecreatie

11 juli 2018 | 0 reacties

Gezamenlijke waardecreatie vraagt om actie. Vier instrumenten voor de communicatiepraktijk.

Lees verder