Twee inzichten om gesprekken te verbeteren
Aan communicatieprofessionals de opdracht om gesprekken binnen organisaties en door organisaties met stakeholders te verbeteren. Het boek De Gespreksfluisteraar biedt me twee inzichten.
Aan communicatieprofessionals de opdracht om gesprekken binnen organisaties en door organisaties met stakeholders te verbeteren. Het boek De Gespreksfluisteraar biedt me twee inzichten.
Dag Christel, wat een helder verhaal, in een paar minuten krijgen we de essentie van het boek te horen, super! Relevant onderwerp. Het boek vind ik wat chaotisch dus fijn dat jij de rode draad aangeeft. Smaakt naar meer. Groet, Frederique
Ha Frederique, dank voor je reactie en compliment. Het is inderdaad zo dat ‘de Gespreksfluisteraar’ boordevol informatie, tips en tools zit. En dan ik heb het maar bij twee inzichten gelaten ! Sowieso is het goed om je als communicatieprofessional te realiseren welke rol je het beste past: coach/trainer op individueel handelen in gesprekken, faciliteren/modereren op interactie tussen mensen of koersduider/adviseur op het belang van gesprekken. De verschillende onderdelen in het boek sluiten daarbij aan. Succes! Christel